New York bandet The Babies spelar ikväll på Pustervik, bandet släppte sin andra skiva förra året.
The Babies - Get Lost.
The Babies - Mess Me Around.
The Babies - Alligator.
2013 GOU MUSIK
Det är mycket för alla musikälskare denna veckan i Götet, imorgon spelar Coheed and Cambria på Sticky Fingers, Noah And The Whale på Pustervik, på onsdag kommer Mando Diao och på fredag Joel Alme till Liseberg.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar