måndag 10 juni 2013

Black Sabbath - 13

Det blir ett inlägg till idag, jag bara måste, det känns nästan som jag är tillbaka i tonåren igen, minnen kommer upp från 1970 när jag köpte skivan Paranoid, kanske den bästa skivan ever. Nya skivan med Black Sabbath är nostalgisk och modern hårdrock på samma gång, en skiva jag med glädje tar fram på äldreboendet om 43 år. Gött är det.

Här kommer tre goa låter men det finns många mer.
Black Sabbath - Loner.
Black Sabbath - Damaged Soul.
Black Sabbath - Dear Father.
2013 GOU MUSIK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar