söndag 26 maj 2013

Glasvegas, Airbourne, Bullet, Kingdome Come.

Det grymma bandet från Glasgow, Glasvegas har släppt en ny singel, härlig låt som vanligt.
Glasvegas - I´d Rather Be Dead.

För er som saknar AC/DC på Spotify, så har bandet Airbourne släppt en ny skiva, det låter som vanligt, bra.
Airbourne - Live It Up.
Airbourne - Hungry.

Men det går lika bra med Svenska Bullet. Skivan Full Pull kom förra året.
Bullet - High On The Hog.

Som avslutning på ett gött söndagsmorgon inlägg kommer gruppen Kingdome Come med två bra låtar.
Kingdome Come - Running High Distorsion.
Kingdome Come - Rough Ride Rallye.

2013 GOU MUSIK

2 kommentarer:

  1. Som alltid bra förslag på bra låtar.
    Lyssna gärna på svenska bandet Vidunder

    SvaraRadera
  2. Tackar det värmer.Yes jag kollar in bandet Vidunder, tack för tipset.

    SvaraRadera