Det grymma bandet från Glasgow, Glasvegas har släppt en ny singel, härlig låt som vanligt.
Glasvegas - I´d Rather Be Dead.
För er som saknar AC/DC på Spotify, så har bandet Airbourne släppt en ny skiva, det låter som vanligt, bra.
Airbourne - Live It Up.
Airbourne - Hungry.
Men det går lika bra med Svenska Bullet. Skivan Full Pull kom förra året.
Bullet - High On The Hog.
Som avslutning på ett gött söndagsmorgon inlägg kommer gruppen Kingdome Come med två bra låtar.
Kingdome Come - Running High Distorsion.
Kingdome Come - Rough Ride Rallye.
2013 GOU MUSIK
Som alltid bra förslag på bra låtar.
SvaraRaderaLyssna gärna på svenska bandet Vidunder
Tackar det värmer.Yes jag kollar in bandet Vidunder, tack för tipset.
SvaraRadera