måndag 2 december 2019

Musikåret 2019.

Nu är jag tillbaka efter en lång semester från bloggen men det har inte varit semester från att lyssna på musik.
Jag har nog aldrig tipsat om så mycket musik sedan senaste inlägget, men jag har lagt ut det på min lista på Spotify istället.

Musik som jag tipsat om i år finns på denna spotify lista. I år blev det över 700 låtar.
2019 GOU MUSIK

Här kommer en lista över mina 40 favoriter från 2019, bara en låt med varje artist/band.
2019 Top 40 

Musik är bäst från Sverige, så här kommer min lista över mycket bra musik från Sverige 2019.
68 st låtar blev det i år.
2019 Best From Sweden.

Nu när jag ändå håller på, så här kommer en lista över dom 10 bästa skivorna 2019.
Nick Cave, Purple Mountain, Kadavar, Avantgardet, Hurula, TOOL, Lost Under Heaven, Hozier, The Black Keys, The Tarantula Waltz.
2019 10 Bästa Skivorna

Här kommer en lista till med det bästa från åren som jag har bloggat, 2011-2019.
Best From GOU MUSIK 2011-2019.

Jag får se hur det blir nästa år med inlägg, jag kommer i alla fall att fortsätta med med mina tips på Spotify. 

God Jul och Gott Nytt År önskar jag till alla musik lovers over the world.


2 kommentarer: