Tipsade för någon vecka sedan en låt med New Jersey bandet Symphony X, har kollat in skivan Iconclast som kom 2011, skivan är grymt bra, måste vara en av det årets bästa skivor.
Symphony X - When All Is Lost.
Symphony X - Bastards Of The Machine.
Symphony X - Iconclast.
2013 GOU MUSIK
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar