onsdag 5 juli 2017

Semester

Nu tar jag semester, men här kommer några bra tips på skivor som ni kan njuta av i sommar.
Det blir fem skivor från Svenska band/artister. Lyssna och NJUT.

Vita Bergen - Retriever. Jag var på deras konsert på Pustervik, så jävla bra.

Avantgardet - På Östkusten Intet Nytt. Jag var på deras konsert på Jazzhuset, helt fantastisk.

Henrik Berggren - Wolf´s Heart. Skall till Henriks spelning i sommar på Liseberg.

Ossler - Evig Himmelsk Fullkomning. Jag såg Ossler bjuda på en grym konsert på Stora Teatern.

The Tarantula Waltz - Blue as in Bliss.

Här finns min Spotifylista med låtar som jag tipsat om i år, 362st låtar.
2017 GOU MUSIK 

Här är en bra lista till med bara Svenska låtar från i år.
2017 Best From Sweden 


Trevlig musiksommar på er alla ute i stora världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar