torsdag 22 oktober 2015

Lars Winnerbäck, Vita Bergen, Mountain Bird, Spiders, Amason.

Idag blir musiktipset några nya låtar från Svenska artister/band.

Nytt från Lars Winnerbäck.
Lars Winnerbäck - Köpt En Bil.

På fredag spelar Göteborgsbandet Vita Bergen på Yaki Da, gruppen skall vara grymma på scen, nästa gång får jag kolla in dom. Första skivan kommer snart, här kommer senaste singeln.
Vita Bergen - Closer Away.

Ny singel från Mountain Bird.
Mountain Bird - Dream.

Tre nya låtar från Göteborgsbandet Spiders finns nu på Spotify. Bandet spelar som förband till Uncle Acid & The Deadbeats på Pustervik 6 november, Jag skall dit.
Spiders - Why Don´t You.

Nytt från gruppen Amason.
Amason - Flygplatsen.

https://open.spotify.com/user/brucekarlsson/playlist/0ieJdoJpSoPCpnwQxpDUJ5

På Lördag skall jag på konsert med det härliga bandet Graveyard på Pustervik. Gött.

3 kommentarer:

  1. Kul med Spiders som förband. Har ju haft med Spiders tidigare på Poplistan.

    SvaraRadera
  2. Det var innan jag kom med på Poplistan, jag har varit på två konserter med Spiders.

    SvaraRadera